REGULAMIN AUTORYZOWANEGO SERWISU PRODUKTÓW MARKI SC INVESTMENT
§1 DEFINICJE
1. Serwis – autoryzowany serwis produktów marki SC Investment, prowadzony przez SC Investment Luchciński Spółka Jawna z siedzibą przy ul. 1 Maja 15, 74-100 Gryfino, NIP: 8581859738, REGON: 367606847, wykonujący usługi naprawy i wymiany produktów marek UPPAbaby, Silver Cross oraz Hauck w ramach udzielonej przez Producenta gwarancji.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a także konsument, który w ramach Gwarancji Producenta dokonuje zlecenia naprawy Produktów marki UPPAbaby, Silver Cross oraz Hauck.
3. Producent – marki UPPAbaby, Silver Cross oraz Hauck, które udzielają gwarancji na wyprodukowane przez siebie Produkty, na podstawie której Serwis świadczy usługi naprawy ww. Produktów.
4. Produkty – produkty kompletne oraz części serwisowe marek UPPAbaby, Silver Cross, Hauck, czyli części zamontowane w wózkach, fotelikach i akcesoriach marek UPPAbaby, Silver Cross oraz Hauck, będące przedmiotem Napraw gwarancyjnych na podstawie Gwarancji udzielonej przez Producenta oraz na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
5. Reklamacja – zgłoszenie dokonane przez Klienta, który skorzystać chce z przysługującej mu na podstawie Gwarancji Producenta ochrony gwarancyjnej.
6. Naprawa – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta na podstawie gwarancji udzielonej przez Producenta, w sposób i w zakresie określonym w Karcie Gwarancyjnej, mająca na celu doprowadzenie niesprawnego w stopniu znanym Klientowi Produktu do prawidłowego funkcjonowania poprzez usunięcie usterki Produktu. Naprawa wykonywana jest w sposób jednorazowy, zmierzający do osiągnięcia rezultatu w postaci eliminacji usterki, najczęściej poprzez wymianę i zainstalowanie elementów naprawczych bądź inne czynności naprawcze Serwisu.
7. Gwarancja – okres ochrony Klienta, w trakcie którego Klient wykonywać może uprawnienia wynikające z udzielenia przez Producenta należącemu do Klienta Produktowi gwarancji jakości.
8. Karta gwarancyjna – dokument uprawniający Klienta do żądania wykonania Naprawy Produktu w ramach udzielanej przez Producenta gwarancji jakości.
9. Formularz składania reklamacji – formularz elektroniczny na stronie https://serwis.scinvestment.pl/, poprzez wypełnienie którego Klient składa reklamację w celu skorzystania z ochrony gwarancyjnej Producenta.
10. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacji – potwierdzenie dokonywane przez Serwis na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu składania reklamacji, na podstawie którego Serwis oświadcza, że przyjmuje zgłoszenie reklamowanego przez Klienta Produktu.
11. Regulamin – dokument stanowiący kompleksowe określenie zasad świadczenia usług naprawy produktów marek UPPAbaby, Silver Cross oraz Hauck.
13. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.94 z późniejszymi zmianami).
§ 2 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Poniższe postanowienia obowiązują w stosunkach pomiędzy Klientem, a Serwisem w zakresie świadczonych przez Serwis, w ramach Gwarancji Producenta, usług serwisowych Produktów. Każdy Klient oddający Produkt do Serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Dokonując zgłoszenia serwisowego poprzez Formularz składania reklamacji, Klient akceptuje dobrowolnie postanowienia niniejszego Regulaminu. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu lub dodatkowe warunki będą miały zastosowanie jedynie w przypadku uprzedniego uzgodnienia tych warunków na piśmie.
2. Klient dokonuje zgłoszenia Reklamacji poprzez wypełnienie Formularza składania reklamacji, dostępnego w formie elektronicznej pod adresem internetowym na stronie https://serwis.scinvestment.pl/. Po wypełnieniu Formularza składania reklamacji, na adres e-mail podany przez Klienta w procesie składania reklamacji, wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zgłoszenia reklamacji przez Formularz. Serwis zastrzega, że dokonanie zgłoszenia Reklamacji poprzez wypełnienie Formularza jest jedynym prawidłowym sposobem jej zgłoszenia. Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie wysyłkowo. Wszelka korespondencja z Klientem odbywać się będzie w drodze elektronicznej, na wskazany przez Klienta adres e-mail.
3. W procesie wypełniania Formularza składania reklamacji, niezbędną czynnością jest udostępnienie przez Klienta jego danych osobowych wymaganych do prawidłowego uzupełnienia Formularza. Udostępnienie swoich danych osobowych jest dobrowolne, niemniej podanie danych niezbędnych do zrealizowania Naprawy jest warunkiem skutecznego przyjęcia zgłoszenia serwisowego. Zlecając Naprawę Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie podanych przez niego danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji usługi serwisowej, na warunkach wskazanych w Regulaminie Serwisu oraz zgodnie z polityką Serwisu w zakresie przetwarzania danych osobowych, a także zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000), dalej „RODO”. Administratorem podanych przez Klienta danych osobowych jest Serwis. Serwis przechowuje i przetwarza dane osobowe Klienta w celu dokonania Naprawy oraz w celu odesłania Produktu po Naprawie. Zleceniodawca ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, a także przysługują mu wszystkie uprawnienia, jakie wynikają z RODO oraz polityki przetwarzania danych osobowych przez Serwis.
4. W celu skutecznego dokonania zgłoszenia Reklamacji przez Formularz, w zależności od kategorii Produktu i rodzaju Reklamacji, Klient zobowiązany jest załączyć do Formularza w formie zdjęć lub skanów następujące załączniki: a. przy zgłaszaniu reklamacji produktu lub wadliwego elementu danego produktu – dokument sprzedaży Klientowi końcowemu (faktura lub paragon), numer seryjny produktu oraz datę zakupu produktu. Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamowanego Produktu, który nie został zakupiony na terenie Polski u jednego z autoryzowanych partnerów sprzedażowych dystrybutora. Lista autoryzowanych sklepów partnerskich znajduje się tutaj:
UPPAbaby – https://uppababy.com/pl/retail-locator/
Silver Cross – https://silvercross.pl/sklepy/
Hauck – https://www.hauck.de/cms/77/retailers
5. Warunkiem przystąpienia do rozpatrzenia Reklamacji jest prawidłowe wypełnienie Formularza składania reklamacji oraz dostarczenie Produktu na adres Serwisu: SC Investment Luchciński Spółka Jawna, ul. Hangarowa 15, 70-767 Szczecin. Produkt może zostać dostarczony przez Klienta wyłącznie przesyłką kurierską lub pocztową na adres, o którym mowa w § 2 pkt
5. Koszty przesyłki do Serwisu w przypadku serwisu gwarancyjnego pokrywa Serwis. W przypadku serwisu pogwarancyjnego, koszty przesyłki w obie strony doliczane są do całkowitej kwoty realizacji usługi serwisowej i pokrywa je Klient. W przypadku przesyłek pocztowych lub kurierskich, za dzień dostarczenia Produktu uważa się kolejny dzień roboczy od dnia skutecznego doręczenia Produktu do Serwisu. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia Produktu, w tym również powstałe w trakcie transportu wskutek nieprawidłowego opakowania Produktu bądź zaniechań wybranej przez Klienta firmy kurierskiej. W przypadku nieprawidłowo zapakowanego Produktu lub przesyłki o niestandardowych wymiarach, Serwis zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kwotą wynikającą z różnicy między standardową ceną przesyłki, a ceną naliczoną przez firmę kurierską.
6. Po doręczeniu Produktu na adres wskazany w § 2 pkt 5, a także po stwierdzeniu kompletności złożenia Reklamacji przez Formularz, Serwis w ciągu 14 dni od doręczenia mu Produktu poinformuje Klienta w osobnej wiadomości e-mail o przyjęciu bądź odrzuceniu Reklamacji. W razie opóźnień w procesie rozpatrzenia Reklamacji, wykraczających poza termin określony w zdaniu poprzedzającym, Serwis niezwłocznie poinformuje Klienta o czasie przewidywanego wydłużenia okresu rozpatrywania Reklamacji, a także o przyczynach opóźnienia. W każdym przypadku Serwis dołoży wszelkich starań, aby łączny okres rozpatrywania przez Serwis Reklamacji nie trwał dłużej niż 30 dni.
7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, Serwis przystępuje do Naprawy produktu. W przypadku odrzucenia Reklamacji, Serwis poinformuje o tym Klienta i w ciągu 7 dni od odmowy wykonania Naprawy, odsyła Produkt na adres Klienta podany przez niego we wcześniejszej korespondencji w ten sam sposób, w który Produkt dostarczony został do Serwisu, chyba że Klient wskaże inaczej. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku odrzucenia Reklamacji pokrywa Klient, w przypadku uwzględnienia Reklamacji koszty przesyłki pokrywa Serwis.
8. Zwrot naprawionego Produktu odbywa się tą samą drogą, którą Produkt dostarczony został do Serwisu, chyba że Klient zastrzeże, że preferuje inny sposób odbioru naprawionego Produktu.
§ 3 NAPRAWY GWARANCYJNE
1. W ramach napraw gwarancyjnych, Serwis realizuje Naprawy Produktów, o których mowa w §1 pkt4 niniejszego Regulaminu. Naprawy gwarancyjne wykonywane są nieodpłatnie, w ramach ważnej Gwarancji udzielonej Klientowi przez Producenta Produktów.
2. Zakres Gwarancji, w tym wyłączenia z ochrony gwarancyjnej, określa każdorazowo zawarte w Karcie Gwarancyjnej oświadczenie gwarancyjne Producenta bądź oświadczenie gwarancyjne właściwe dla danego rodzaju Produktu. Serwis świadczy usługi Naprawy w ramach zakresu Gwarancji udzielonej przez Producenta i zgodnie z jego wytycznymi. Serwis nie udziela własnej gwarancji na naprawiane przez niego Produkty.
3. Czas trwania Gwarancji weryfikowany jest poprzez załączenie skanu bądź zdjęcia dowodu zakupu, na którym widnieje data zakupu produktu. Każdorazowo, w przypadku zgłaszania reklamacji, Klient przedłożyć powinien paragon fiskalny bądź inny dokument rozliczeniowy w celu ustalenia dnia, od którego rozpoczął bieg termin obowiązywania Gwarancji.
4. Czas trwania usługi serwisowej warunkowany jest rodzajem oraz zakresem usterek, a także aktualną dostępnością części serwisowych. Do czasu trwania usługi serwisowej nie wlicza się okresu, w którym Serwis nie może podjąć się realizacji usługi serwisowej z przyczyn leżących po stronie Klienta. W razie opóźnień w realizacji Naprawy, wykraczających poza szacowany czas jej trwania, Serwis niezwłocznie poinformuje Klienta o czasie przewidywanego wydłużenia okresu Naprawy, a także o przyczynach opóźnienia.
5. Serwis nie zwraca Klientowi wymienionych przez niego części Produktu.
6. Wszelkie istotne informacje na temat realizacji usługi serwisowej przekazywane będą do Klienta na podany przez Klienta przy składaniu Reklamacji adres e-mail. Klient zobowiązany jest poinformować Serwis o zmianie danych podawanych przy zgłoszeniu usługi serwisowej. Serwis nie odpowiada za podanie przez Klienta danych niekompletnych, nieczytelnych lub nieprawidłowych.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Serwis uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia: a. zmian organizacyjnych lub prawnych Serwisu; b. zmiany obowiązujących przepisów prawa; c. zmiany funkcjonalności Serwisu, z zastrzeżeniem, że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do jego funkcjonalności. 3. Regulamin wchodzi w życie 13.07.2022 r.